handelsbetingelser hos kalas

Tryk- og tastefejl
Der tages forbehold for tryk- og tastefejl samt fejl i priser og lignende.

Moms
Der er inkluderet 25% i moms på alle viste priser her på hjemmesiden, medmindre andet er anvist.

Leveringstid
Hvis varen er på lager sendes den samme dag, som vi modtager betalingen, hvis bestillingen kommer inden klokken 12 på hverdage. Medmindre andet er skrevet. Der kan forekomme længere leveringstid på grund af ferie, men det vil altid være oplyst under valg af forsendelse og øverste på alle sider.

Ved betaling med kreditkort krediteres der samme dag, som ordren afsendes. Ovenstående gælder hvis ikke andet er aftalt.

Fortrydelsesret
Hos KALAS vil vi kun have tilfredse kunder, derfor har du altid 14 dages fuld fortrydelsesret, fra den dag du modtager din ordre. På udsalgsvarer er det dog kun 8 dage. Hvis du har fortrudt dit køb, skal du blot sende varen tilbage til os i samme stand, som du modtog den. Hvis varen bærer præg af parfume, røg eller kosmetiske produkter, vil varen ikke accepteres retur. Varen må ikke være brugt, mærkerne må ikke tages af og dit ordrenummer skal være vedlagt i pakken. Når vi har modtaget varen, debiterer vi dig det fulde beløb tilbage minus fragtomkostninger. Send altid varen forsikret med tracking nummer, da vi ellers ikke har nogen måde at hjælpe dig i tilfælde af en bortkommen pakke.

Ordrer bestilt af dig som kunde, som ikke afhentes i tide på det ønskede afhentningssted, betragtes ikke som en returnering.

Ombytning
Skal du bruge en anden størrelse end den du har købt, sendes du varen tilbage til KALAS og betaler fragt. KALAS betaler fragt på den nye størrelse der sendes afsted.

Ønsker du at returnere en eller flere varer, udfyldes og vedlægges den fremsendte returseddel forsendelsen, som sendes direkte til:

KALAS

BLÆSINGEVEJ 21B

4200 SLAGELSE

OBS! Hvis dine varer er specialbestilte, yder vi ikke fortrydelsesret på disse.

Køb returlabel her: https://retur.pakkelabels.dk/kalas

Fejl og mangler
Når du modtager en pakke fra KALAS må du kun tage imod pakken, hvis der ikke er nogen synlige skader på emballagen. Er der synlige skader på emballagen, skal fragtmanden gøres opmærksom på dette. Hvis der ingen synlige skader er, men der senere viser sig at være en skjult skade (En skade der først kunne ses, da pakken blev åbnet), skal du hurtigst muligt kontakte KALAS

Reklamation
Såfremt du modtager en defekt eller fejlleveret vare, beder vi dig kontakte KALAS hurtigst muligt. Som forbruger har man to års reklamationsret, hvilket betyder, at du har ret til refundering, reparation eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget.

Vi yder ikke garanti for tabte sten, pailletter, glimmer og tryk. Vi anbefaler derfor, altid at sende det tøj der anbefales at vaskes på vaskeri til rens frem for at vaske den selv.

Køb returlabel her: https://retur.pakkelabels.dk/kalas

OBS!
Ved en reklamation undersøges varen, og i visse tilfælde må vi sende varen videre til leverandøren. Dine tilbagemeldninger værdsættes meget, og vi beder dig derfor kontakte os med synspunkter eller problemer relateret til varen. Vi beder dig venligst kontakte os, før du sender en reklamation.

Emballage
Vi sørger altid for at pakke alle varer forsvarligt ind, inden disse sendes af sted. Ser emballagen beskadiget ud, når du modtager varen, må du ikke tage imod pakken uden at påpege skaden over for den person, der leverer pakken. Hvis varen er beskadiget, uden at der er synlige skader på emballagen, skal der hurtigst muligt tages kontakt til KALAS.

Fragtomkostninger
Alle varer, der ikke bliver afhentet af kunden selv, pålægges et fragtgebyr. Fragtgebyret dækker udelukkende køb af emballage og forsendelse. Vi tjener ikke penge på fragtgebyret hos KALAS.

KALAS anvender GLS som fragt.

Sikkerhed
Vi anvender SSL (Secure Socket Layer), som er en protokol for sikker overføring af data via Internettet (eller andre netværk). Virksomheden Netscape Communications har opfundet og udviklet SSL – protokollen, som nu er blevet industrialiseret.

Vi bruger denne protokol for kundens sikkerheds skyld. Alle personfølsomme data bliver krypteret, inden de bliver sendt, og derved opnår kunden den bedste sikkerhed, så kundens data ikke kan misbruges. Har du nogen spørgsmål vedrørende sikkerheden på hjemmesiden, må du meget gerne kontakte os.

Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til på email: info@kalaskalas.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby
Telefon 41 71 50 00

Læs mere om dine klagemuligheder på: http://www.kfst.dk/Forbrugerforhold/Klageforhold/Forbrugerklagernaevnet-efter-1-oktober-2015, eller på http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Læs vores privatlivspolitik lige her